Nekad ravi_the_hulk | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ravi_the_hulk

Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? ivar

Vad är ditt discord namn? byggare_bob1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: gunnar gunnar 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rolig glad snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min gubbes bakgrund var en dåligt bakgrund hans föräldrar var alltid drogpåverkade och slog min gubbe och inte lät han gå ut och göra något men han vill nu ändra sig sig och bli bättre än sina föräldrar och jobba och göra bra för sig framtidsplaner är att börja jobba på bilfirman och köpa skit snygga bilar och köra runt och ha det bra och dricka öl

Vad kan du bidra med till serverns RP? vad jag kan bidra med är att jag ska försöka få bilfirma jobbet och sälja så många bilar som möjligt och göra folk glada så dom vill komma tillbaka och köpa fler bilar så dom kan ha en bra rp upplevelse. jag vill också göra en sån bra rp jag kan själv så att folk inte blir arga på mig och inte får en sån bra rp upplevelse så jag kommer göra mitt bästa för att ha rpn på sån hög nivå som möjligt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man spelar för den andra spelaren också. att han kan vinna i ett scenario också och att man gör så om andra spelaren typ vinner i ett scenario så ska du bara spela med

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har brutit mot reglerna nårgra gånger och det var att jag lalla lite men jag har lärt mig att inte göra det och det var dumt att göra. och den andra var att jag plockade knark och jobbade men då visste inte jag att man inte fick men det vet jag nu och kommer aldrig göra om de igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? En är att man ska alltid ha respekt för den andra spelaren, behålla en vänlig ton, man ska inte använda servern som en dejtingapp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja en liten sak men det är att jag är bra på rp och vet väldigt mycket inom rp och hur man ska vara och vad man ska göra inom vissa situationer

Nekad ansökan
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka