Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197980673091/
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Raven☺ #3735
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Trollz.
Ted är 30 år gammal.
Hans största intressen är att mecka och köra med bilar.
Som barn blev Ted slagen av sina föräldrar som missbrukade alkohol och droger.
När Ted var i tonåren umgicks han i dåligt umgänge, åkte in och ur ungdomsanstalt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna gå all-in med RP. Följa RP reglerna är för mig en självklarhet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni verkar ha många schyssta spelare.
En bra organiserad och välskött server. Jag vill kunna bidra och höja RP nivån på servern.
Hur hittade du Unive? Blev rekommenderad av polare som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill öka mina kunskaper inom RP.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon
Vad är ditt discord namn? Raven☺ #3735
Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 1996
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Trollz.
Ted är 30 år gammal.
Hans största intressen är att mecka och köra med bilar.
Som barn blev Ted slagen av sina föräldrar som missbrukade alkohol och droger.
När Ted var i tonåren umgicks han i dåligt umgänge, åkte in och ur ungdomsanstalt.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att kunna gå all-in med RP. Följa RP reglerna är för mig en självklarhet.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Ni verkar ha många schyssta spelare.
En bra organiserad och välskött server. Jag vill kunna bidra och höja RP nivån på servern.
Hur hittade du Unive? Blev rekommenderad av polare som spelar på servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill öka mina kunskaper inom RP.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.