Nekad Raven SV | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raven SV

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198390298640/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? Raven SV#8663

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är heter Johan Maksovich. Han gillar MMA eftersom hans pappa tränade det i sin ungdom. Han föddes 1998 (23 år). Han växte upp i Ryssland och flyttade till Sverige vid 10 års ålder.Eftersom att han pappa hittade en ny tjej i sverige. Hans uppväxt var mycket svår eftersom att han pappa hamnade på fel sida av lagen och därmed satt inne den mesta tiden av Johans uppväxt. Han lärde sig snabbt det svenska språket eftersom att han fick många kompisar som lärde honom svenska. Några år senare började han jobba på ett lager där han packade upp på hyllorna i butiken. Han var väldigt stökig i skolan det vill säga att han störde sig på många och hamnade i bråk ofta. Han hittade en tjej på Gymnasiet med namn Linnea Sjöbäck men dem gjorde slut 2018. Han tjänade ihop pengar genom att jobba på lite olika ställen och har slutligen råd med en lägenhet i staden Unive. Nu vill han söka jobb så att han har fast anställning och han är mest sugen på att jobba på en bilfirma eller något som har med fordon att göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med ett roligt och bra rollspel, samt har jag spelat rollspel ett bra tag så jag kan vad som gäller. Jag kan bidra med seriöst rollspel på Unive med tanke på att jag kan alla regler. Jag är även väldigt aktiv varje dag.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? De är en bra server med många custom bilar/kläder och många roliga jobb som söker anställda. Denna server har många online hela tiden som t.ex polisen som då gör att rollspelet blir mycker roligare.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom min kompis Jonathan som sa att det var en bra och seriös rp server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Få ett bra jobb och liv men även hitta bra/snälla vänner så att man har ett roligt rollspelande.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål är att jag ska hitta nya vänner, tjäna pengar så att man kan köpa grejer och självklart att höja mina FiveM kunskaper.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte i nuläget.

Tillbaka