Accepterad rautii | Whitelist ansökning [brillmuppen] [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rautii

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Rautiainen/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Rautiainen

Vad är ditt födelsedatum? 19 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt Karlsson. Han är 36 år gammal med födelsedatumet 1984-08-17. Bengan som han kallas växte upp mitt i centrum med sin lilla kusin Fredde Frisk (26 år). Bengan hade en knackig uppväxt då han flyttade in med Fredde och hans pappa vid 13 års åldern. Vid dem sena tonåren hade Bengan mycket problem med alkohol och droger som har påverkat Bengts framtid. Fredde blev indragen av Bengts knackiga liv när han var 13 år och började då köpa ut alkohol och cigg.
Bengan älskar att gambla. Han tror att stort på "plötsligt händer det" så det blir ett antal trisslotter vid varje ica nära besök. Bilar är också ett stort intresse. Bengan är en schysst snubbe som har kommit in på fel väg i livet som är öppen till och träffa många vänner. Han gillar när det går fort då han är en liten adrenalinjunkie.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad för att jag tror jag kan komma med många roliga stunder! Jag kommer självklart följa alla regler och serverns riktlinjer för att det ska bli så roligt som möjligt för mig själv och dem jag spelar med!

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag jag tycker att det här en bra server med mycket bra folk. Supporten är väldigt bra och snabb på denna server vilken gör att det känns som rätt ställe att vara på!

Hur hittade du Multistaden? Några kompisar spelar på denna server och dem tyckte att jag skulle börja spela här!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha så roligt som möjligt med alla andra spelare man träffar på servern!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka