Accepterad Ratko Jelic | Medlem ansökning [Daddy Kiko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ratko Jelic

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? @zoroinasgard

Vad är ditt födelsedatum? 10 Oktober 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ratko jelic, han är 22 år gammal och sedan han var ett barn så ville han bli polis, Ratko är en schysst grabb med bra personlighet. Ratko har en väldigt bra vän som är i denna staad och han har ej träffat han på flera år och nu så vill han link up med honom. Ratkos pappa var inte en bra person han slog Ratko när han var liten och hans mamma hade döt utav cancer så sen när Ratko växte upp så valde han att lämna sin pappa och leva vidare sitt liv istället för att hans pappa ska förstöra det. Ratko vill jätte gjärna bli polis för att han har ett intresse för det och nu har han sjansen till det och nu ska han försöka bli det. Men lite allmänt om Ratko är att han har ADHD och kort stubin. Ratko funderar om

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra rp nivå, och jag är en mogen spelare och en bra arbetskamrat. Jag kan bidra med att vara en schysst vän och en person som verkligen är seriös men även en bra spelare som vill något på denna servern jag kommer försöka mitt bästa med rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det menas med att båda personerna i ett scenario kan vinna, men också att inte just du behöver vinna scenariot, utan att båda kan vinna och det blir roligare då.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått reglerna, och några ör t.ex rdm, det menas med att du dödar någon utan anledning, eller vdm det är när du använder ditt fordon som ett vapen, eller meta gaming är att du tar information från tex discord och sedan använder det ig, här är några regler jag kan ju mer men behöver inte ta upp alla, ja sprar dem till muntliga delen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat på massa olika serverar och har cirka 1600 timmar på fivem så jag skulle nog säga att jag har rätt så bra kunskap när det kommer til rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka