Nekad RasseSwe | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn ärRasmus.

Vad är ditt discord namn? PepparSalt#3114

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Jag heter Göran Svensson och är 22 år gammal. Jag föddes i en familj då det var mycket problem med droger osv. Livet började i Stockholm och därefter slutade det dåligt då båda mina föräldrar gick bort. Jag flyttar då till unive där jag hittar ett nytt sätt att leva. Här i unive blev livet mycket bättre jag släppte drogerna och vapen osv. Har försökt skaffat jobb då jag inte får några jobb och lever endast på några tusen kronor. Livet är fortfarande tufft men jag kämpar. Intressena hos mig är att bli polis eftersom jag själv varit där det är mycket kriminellt och vill fixa all kriminalitet här i unive. Har ingen bil det är jobbigt men jag jobbar på det men kan inte skriva i blocket och därav blir det lite svårare att skaffa bil. Nu fortsätter livet och drömmen är att få bli en polis och fixa saker här i staden. I skolan blev Göran kallad för minipolis då han alltid rättade kompisarna och sa åt dom vad de skulle göra.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att ge servern en chans och få möjligheter på servern. Drömjobbet är såklart polis och polis är ett bra jobb för mig för jag var som en polis i skolan. Jag är även bra på att rätta till saker så det blir rätt så jag hoppas på jobbet polis i framtiden. Jag vet även att jag kommer bli en bra medlem på servern och jag lovar att sköta mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag som person kommer bidra med mycket roliga saker som till exempel roll spel och bra scenario. Jag kommer även vara den personen som kommer vara bra på att rpa. Att rpa är en av mina favorit saker för att jag älskar när spel är roleplay. Jag vet att jag kommer bidra med bättre rp på servern. Jag är en sån person som även älskar att saker och ting är rätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att båda parterna i ett sceanario till exempel ett bankrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela scenario för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn. Självklart ska man också hålla en seriös rp nivå utan trams så att båda parterna ska ha det så roligt som möjligt när de rpar.

Hur hittade du Unive? Jag har sett överallt där youtubers har spelat här och även mina kompisar har tipsat mig jätte många gånger om denna server och säger även att den är bra så jag testade och sen dess har jag spelat och tycker den är skit bra.

Nekad muntlig intervju, lycka till nästa gång!

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka