Nekad RasseSwe | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt namn är Rasmus.

Vad är ditt discord namn? Mitt discord namn är PepparSalt#3114

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Rasmus är född 2008 och har levt alla mina år i Sverige. Jag är en person som oftast är själv och spelar. På min fritid spelar jag mest dator spel. Jag går även på fotboll där jag kämpar för att bli bättre då näst intill varje lagkamrat klaggar mycket på mig och det gör mig lite ledsen. Har ibland haft tankarna att ta mitt liv men det tar alltid stopp eftersom hjärnan börjar tänka på familjen osv. Livet kan vara tungt vissa dagar men går över inom några dagar. Nu förtiden när jag sitter och spelar är jag mest inne på unive för att här känner jag mig trygg då många kommer fram och frågar hur jag mår osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag sak bli medlem efter som jag kommer att göra unive bättre och göra så att folk får minnen av denna server. Jag har letat länge efter en seriös och denna verkar den som är bra och seriös.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan birda med roliga scenarion och bra RP-nivå. Målet för mig är att jag ska bidra med en bra stämning i servern. Jag kommer även göra så att alla scenario blir så verkliga som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för båda så att båda har en chans att vinna. Människor tycker det är kul om flera får vinna så att det inte bara blir en som vinner. Du ska aldrig vara egoistisk i scenario. Du ska inte spela bara för att vinna eller få pengar. Det är till och med mer realistiskt om du någon gång förlorar eller då det till och med inte finns en chans att vinna.

Hur hittade du Unive? Många av kompisarna och youtubers jag kollat på har spelat på den och det ger mig stort intresse till den.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka