Nekad RasseSwe | Medlem ansökning [omgkarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? PepparSalt#3114

Vad är ditt födelsedatum? 5 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Rasmus, jag är 14år. Jag är uppvuxen i Helsingborg ( Skåne). Lever i en bra familj då ingen i familjen gått bort eller kusiner. Sitter mest hemma och spelar därav är jag inne mycket på gta eller fivem. Mina största intressen är dator och spel. Jag skulle inte beskriva min uppväxt jobbigt dock fanns det en sak när jag var liten och det var astma. Ibland kunde jag inte andas helt plötsligt kom det och då fick mina föräldrar ta en pump som hjälpte mig att få tillbaka andningen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här på Unive för att jag verkligen vill bli en del utav denna servern. Jag kan känna mig trygg med staffsen att de gör deras jobb och att alla spelare spelar för att alla ska ha kul. Min önskan är att bli medlem så att jag kan visa att jag inte är här för att lalla runt. Vill även visa er att jag är en bra spelare här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med långa och roliga rp nivåer på sceanarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att en person inte alltid ska vinna varje sceanario och att man låter andra även vinna. Det är också roligare om flera vinna och inte bara en.

Hur hittade du Unive? FiveM.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka