Accepterad RasseSwe | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/

Ditt Hex-ID: 1100001582d97da

Vad är din discord tagg? PepparSalt#3114

Vem var det som bannade dig? Det var Flinhc som bannade mig.

Hur lång tid var din ban? Den är två dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det står Sunt förnuft.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka köra över på andra sidan vägen jag visste att det var fel men det har ju räckt med varning eller kick.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag provkörde en bil för att jag skulle köpa en bil efter att jag gått ur tjänst. Jag kör en liten runda och efter där så stannar en civilare mig och direkt efter jag stannat och han blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var felaktig ban eftersom det är första gången jag blir bannad och även så var det inte meningen att göra felet. Det var heller inte ett stort fel det var ett sådant fel där jag egentligen skulle fått böter eller avdraget körkort.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte blivit bannad här innan därför hoppas jag på att jag ska bli unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte göra felet att köra på fel sida vägen och även så kunde civilaren pratat med mig innan han bannade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra på fel sida vägen och jag lovar att det inte kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår och kommer inte fråga om ni kan läsa den eller läst den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka