Nekad RasseSwe | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199439648730/home

Ditt Hex-ID: 1100001582d97da

Vad är din discord tagg? PepparSalt#3114

Vem var det som bannade dig? Det var mac

Hur lång tid var din ban? 1 timme är den.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230120_133517.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag pratade om droger och jag förstod att det var fel att prata om droger på vianor.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod inne på vianor för att vänta på min kompis som skulle fixa sin bil och under tiden ringer min kompis och då jag råka nämna lite grejer om droger och jag fattade ju såklart att det var fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är självklart att jag gjorde fel att prata om droger på allmänplats och fortfarande jag har fattat att jag gjorde fel och ska aldrig göra om det igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja en gång för grov fail rp och en annan gång för sunt förnuft. Fail rp var att hag klättra upp för en stege med lik. Sunt förnuft var när jag gjorde en u sväng.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte prata om droger där inne jag ber om ursäkt och ska aldrig göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte prata om droger på allmänplats.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår att jag inte ska tjata på er.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka