Inaktuell RasseSwe | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

PepparSalt

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
169
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Rasmus.

Ditt discordnamn: PepparSalt#3114

Ange ditt födelsedatum 5 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli Staff eftersom jag är en sån person som gillar när spel är verkligt och därför borde jag bli Staff så jag kan hjälpa till med RP här på Unive. Jag kommer även som Staff se till att det blir bra scenarion och göra så att alla tycker servern är rolig och fortsätter spela på den. Nu ska jag berätta om saker jag kommer göra om jag blir Staff här på servern:

Första saken är att se till så lalla minskar då det är rätt mycket just nu då även lall förstör serverns RP. Ett exempel på lall kan vara att folk bara går runt och tramsar sig då de till exempel springer runt och skriker i onödan. Lall kan även vara om folket springer utan kläder. Om jag blir en support ansvarig kommer jag hjälpa alla medlemmar även icke medlemmar med deras problem som uppstår ibland. Nästan varje gång jag går in i support kanalen och väntar på hjälp sitter det redan jätte många där och därav vill jag bli support så jag kan hjälpa alla de som sitter där och väntar. Jag vill dessutom ge de en bra och snabb hjälp så servern håller sig bra som den är nu. Jag kommer bidra med att ta bort folk som lallar ifrån servern och då istället ta in fler som är seriösa och gör bra RP på servern. Varje dag ser jag jätte många som vdmar och det är att de använder sina fordon som vapen och det är förbjudet på servern. Många använder också powergaming och det är också förbjudet. Jag kommer vara hård med vdm och powergaming. Jag kommer vara ärlig mot alla och alla som gör fel kommer såklart få konsekvenser oavsett om det är min vän eller någon annan. Ban överklagelser är något jag kommer kolla på mycket då jag tycker det är viktigt med bans. Ser även ibland att vissa väntar länge på svar och det är inte bra. Jag kommer även se till så att folk använder /me på ett bra sätt och även RPA på det bra. Jag tycker även att jag borde bli Staff då jag vill utveckla hela Unive communityn och se till så att alla trivs på servern. Jag är verkligen redo på att bli Staff inom support då jag älskar att hjälpa folk som ställer frågor osv.

Support: Om jag blir en Staff som kommer vara inom support kommer jag hjälpa vart enda en som frågar om hjälp och göra mitt bästa. Ifall jag inte är 100% på svaret fråga jag en annan Staff kollega om hjälp.

Kriminell: Blir jag Staff inom kriminellt så blir det lite svårare då jag inte kan så mycket om serverns kriminella RP. Kommer ju dock göra mitt bästa och kolla mycket på det kriminella i serverns RP.

Dontation: Detta kan jag nog fixa hyfsat lätt då det inte verkar så svårt att ta emot folk som vill donera för ped, bil, gäng och även kriminell rollen. Även bara ta emot de som vill skänka en peng till servern så den kan hålla sig uppe.

Servervakt Ansvarig: Detta är nog där jag också hade passat då jag gillar ordning och reda på servern. Kommer även se till så att andra servervakter gör sitt jobb och inte missförstår sina perms.

RP: Göra så att servern får den bästa och den roliga RP. Även fixa en seriös RP.

Jobb: Jag kommer se till så att alla Chefer gör sina jobb och bara inte går runt i staden medans de är i tjänst. Jag kommer även se till så att de göra rätt saker som Chefer.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Tis: 15:30-20:00
Ons: 15:00-20:00
Tor: 15:30-20:00
Fre: 15:30-20:00
Lör: 12:30-02:00
Sön: 12:30-02:00

Hur länge har du spelat på Unive? Typ en vecka idag men jag har lärt mig mycket under denna vecka.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit Staff på många olika servrar. Dessa kommando kan jag:

/freeze (id)
/unfreeze (id)
/ban (id)
/banhistory (id)
/kick (id)
/revive (id)
/goto (id)
/bring (id)
/unban (id)
/toggleid
/setjob (id) (jobb)
/who (id)
/trust (id)
/clearchat
/ooc
/giveitem
/v (spawn id på bilen)
/spawnmenu
/spawnobject (villket objekt)
/givemoney (id) (cash-black-bank)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är inte beredd att jobba inom det Kriminella eller Donation. Anledning är för att jag inte vet så mycket om dom men jag kan läsa på. Det är klart jag läser på om ni vill ha mig inom dom.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka