Nekad Rasse360 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427897642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse360#1967

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2021

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Kevin Persson och är 21 år gammal och brukar mest åka runt med sina bilar, på car meets och sådant. Han är väldigt intresserad av bilar och bilsport. Han brukar även jobba rätt ofta på postnord genom att åka runt och leverera paket. Han har ingen familj och är schysst mot alla och är väldigt hjälpsam. Hans drömjobb är att få jobba på en bilfirma och sälja bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar RP på väldigt hög nivå. Jag tycker de är den allra bästa servern på fivem och spelar enbart den.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker de är den servern som flest spelar vilket gör det roligare att spela på den och de finns mest att göra på Unive

Hur hittade du Unive? Genom twitch då jag tittade på COSMO_BT

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få ett roligt jobb och sprida glädje samt förbättra min RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att glädjen ska spridas och att jag får jobb som bilförsöljare på saras, marja-lisas eller brittas

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka