Accepterad Rasse360 | Medlem ansökning (Ludvig)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse360#0065

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Persson och är född år 2000 så han är då 22 år gammal. Han har haft en helt vanlig uppväxt som alla och har haft det väldigt lätt i skolan och har jobbat på massa jobb. Ett jobb som Kevin fastnade för var väldigt lätt för var Polismyndigheten han jobbat på i massa år och som högst kom Kommisarie innan han sa upp sig. Kevin vill jätte gärna göra en comeback och flytta tillbaka in till stan med alla sina vänner och yrke. Kevin är en lugn och snäll person som har lätt för att lyssna och förstå andra. Han är även väldigt öppen person. Kevin har väldigt lätt för att träffa nya vänner och lära känna de mycket. Kevins intressen är Fotboll och F1. Inom fotboll hejar Keivn på det engelska laget FC Barcelona även kallade The Reds. Inom F1 hejar han på Red Bull Racing och då föraren Max Verstappen. Intresset som kevin hållt mest är fotboll som kevin hade som dröm ända fram till 19 års åldern då han drog korsbenet vilket sabbade för karriären. Han spelade mittback och ville bli precis som Carles Puyol när han blev äldre. Carles Puyol var Kevins största idol som Kevin ville efterlikna till 100%. När Kevin var 15-16 år åkte han och hans pappa till staden Barcelona i spaniel och kollade El Clasico när Barcelona mötte Real madrid och vann 3-2. Efter den matchen så upplevde Kevin sin livvs bästa upplevelse som var att få träffa sin ide Carles Puyol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan alla regler och kan rpa på en väldigt bra nivå och har jobbat kring de flesta jobben. Främst jobbade jag på polisen och lärde mig som mest. Jag kan även hjälpa massa andra som inte kan rp:n så bra och lära dem hur att få en god och bra rp nivå och kunna ha mycket roligare när dem spelar samt då också få en bättre försåelse utav spelet. Jag kommer också bidra med en bra aktivitet och då vara inne och spela mycket på servern. Med det menar jag verkligen minst fem dagar i veckan minst 1.5 timmar per dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att man spelar för att alla ska ha roligt och inte förstöra i scenario bara för att vinna, man måste kunna förlora något scenario. Huvudsaken är att alla ska ha lika kul och ha lika stor chans att vinna. och manfår då absolut inte bryta mot någon regel bara för man ska vinna. Om vi säger att polisen börjar jaga mig och jag ser dem bakom mig så combat loggar jag bara för att jag inte vill få böter eller hamna i fängelse. Så får man absolut inte göra.

Hur hittade du Unive? Jag hittade först unive genom massa kompisar i min klass som spelade det och rekomenderade det så jag kollade sedan vidare på twitch och youtube för att få se vad det egentligen var, så jag började spela och gillade det väldigt mycket. Detta var då sensommaren 2021

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig annars blir den nekad. (Lycka till)

Tillbaka