Nekad Rasse360 | Medlem ansökning - [BING]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse360

Icke Medlem
Meddelanden
68
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198427897642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasse360#0065

Vad är ditt födelsedatum? 6 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kevin Persson och är född år 2000 så han är då 22 år gammal. Han har haft en helt vanlig uppväxt som alla och har haft det väldigt lätt i skolan och har jobbat på massa jobb. Ett jobb som Kevin fastnade för var väldigt lätt för var Polismyndigheten han jobbat på i massa år och som högst kom Kommisarie innan han sa upp sig. Kevin vill jätte gärna göra en comeback och flytta tillbaka in till stan med alla sina vänner och yrke. Kevin är en lugn och snäll person som har lätt för att lyssna och förstå andra. Han är även väldigt öppen person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli medlem för jag har väldigt godtagbara erfarenheter som kan bidra possitivt kring eran RP. Kom till denna servern I augusti 2021 nån gån och tog en paus vid september i år för behövde komma igång med skolan och hade väldigt tufft då. Men nu känner jag mig redo igen och ska ha massa kul på min favorit server!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan alla regler och kan rpa på en väldigt bra nivå och har jobbat kring de flesta jobben främst jobbade jag på polisen och lärde mig som mest.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alltså att man spelar för att alla ska ha roligt och inte förstöra i scenario bara för att vinna, man måste kunna förlora något scenario. Huvudsaken är att alla ska ha lika kul och ha lika stor chans att vinna

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom kompisar i skolan o så som spelar på unive och sedan youtube och twitch kanaler som spelar på Unive som verkarda lika kul som jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka