Nekad Rasse144 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck chef

Vad heter du IRL? Jag heter RAsmus

Vad heter du på discord? Rasse#3712

Hur gammal är du? 14. om 2 månader 15

Hur många timmar har du på Fivem? 1364

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag känner att dem som jobbar på falck förtjänar en chef som kan styra och hålla i möten osv, Och inte ha ett företag som har ingen chef, Också kan jag se hur folk jobbar och hur dem är mot andra människor

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Ja jag skulle säga att jag har mycket erfarenheter inom jobbet eftersom jag har varit mekonomen chef i en annan stad och jag rpar på det bästa sättet möjligt och ser jag en bil som är skadad så tar jag med den till falck och reparerar där vilket gör det till en bättre rp nivå

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Cole Svensson, Han är uppväxt med hans mamma och pappa och kommer från sandy, Och när cole var liten så var Coles pappa ett svin mot både han o Coles mamma och därför så flyttade Cole och hennes mamma till stor staden, Och Coles mamma var tvungen att jobba på flera jobb och därför var Cole tvungen att skaffa sig ett jobb när hans mamma hade blivit sjuk och Cole behövde försörja henne och de behövde vara Cole, Och därför söker Cole jobb och går i skolan för att bli mekaniker och efter det så gick han och började jobba på mekonomen och sedan efter nästan 2 år så hade han blivit chef på mekonomen

Hur ofta kommer du vara inne? 14 timmar om dagen om jag inte har något för mig

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Oja, Eftersom det är servern jag spelar på endast så kommer jag forsätta spela på den självklart!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp unive är den enda servern jag spelar på

Har du läst våra Regler? Yes,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka