Accepterad Rasse144 | Ban överklagan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198278098316/

Ditt Hex-ID: 110000112f1bd8c (Hex)

Vad är din discord tagg? Rasse#3712

Vem var det som bannade dig? Redz

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för suntförnuft,Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen bannade mig för att dem såg att jag kanske körde för fort eller kört vårdslöst, Och det förstår jag om dem gör men vid den tidpunkten så körde jag inte alls för snabbt eller powergama inte heller på nåt sätt så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag jobbade som postnord och skulle lämna paket nånstans jag kommer inte ihåg vart, jag åker dit jag skulle lämna paketet och kör väldigt lungt inne i stan, Men sen när jag kom närmare min position där jag skulle lämna paketet så kan jag ha kört lite vårdslöst och råkat klippa ett rödljus å kört ner en stoppskylt med misstag, Men efter det så behövde jag gå AFK så jag ställer mig på en säker plats och väntar tills jag är tillbaka, Lämnade server med. Men när jag kommer tillbaka och ska spela Unive med polarn så står det att jag är bannad för suntförnuft och powergaming vilket jag själv inte tycker jag gjorde,

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var ej en felaktig ban förstår vad jag har gjort

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske tänkt på hur jag körde och tänkt efter vart jag kör på vägen så det inte blir något fel, Sen också hålla koll på farten mer även fast jag inte körde för fort och istället för att åka när jag råka köra in i skylen så skulle jag gått ut å kollat så allt var okej med bilen osv, Förstår också att jag gjorde fel där från början men tänkte inte riktigt på det för en stoppskylt tycker jag inte är powergaming och att man borde få typ en varning för de,

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig något efter det här, Det är att tänka på reglen suntförnuft det jag blev bannad för och tänka på att inte köra fort i stan utan hålla en stabil fart, Sen också om jag krockar in i en stopskylt som jag gjorde men råkade göra så ska jag rpa lite mer gå ut å kolla hur det gick med bilen och kolla så allt är lungt,

Har du läst våra regler? Ja

Jag väljer att släppa in dig igen. Tänk på hur du kör i staden framöver!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka