Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus och jag är 14
Vad heter du på discord? skritish#2379
Ange ditt födelsedatum 4 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till fredag 14:00-10:00 helgen 10:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? ett halv år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bannad jag har blivit bannad 4 gånger av fel aktiv bann. avstängd 3 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rp som vanligt men också se till att de andra följer de regler som ska skötas. Att vara servervakt på servern underlättar också arbetet för alla dem staffs som jobbar hårt för att kunna förbättra rpen på servern och är en person som försöker göra ändringar på servern på ett bra sätt. man ska kunna ta sitt logisk tänkande (suntfönuft) på hög nivå. Som servervakt är det även viktigt att du tar ansvar och håller bra rp nivå. Du ska vara som en förebild för dom nya som kommer till servern och visa hur en bra rp nivå ska se ut MEN som servervakt ska du inte åka runt och leta efter spelare som göra regelbrott eller te.x. bilare som står helt trasiga och övergivna utan det är spelarna/bilarna som ska komma till dig!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta för alla Helpers/staff/mod så dom kan fokusera på dom stora grejerna medans jag tar hand om regelbrotten. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig Jag vill hjälpa unive så gott jag kan med rpn. Jag vill att alla som kommer hit till unive ska inte känna att det är en lall server medans en bra rp server där alla kan ha så hög RP Miljö och nivå som det bara går. jag har också bra efaranhet med att vara servervakt då jag var det för inte så länge sedan men det som hände var att vissa som inte skrev i en grej i dcn skulle bli rensade. då jag ej såg detta medelande vart jag rensad. Men jag ska vara väldigt mer strikt med att kolla i dcn då jag vill vara Servervakt och vill serverns bästa. kan också alla commands mm.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. Jag kan ge några exempel på SV abuse.
Vad heter du på discord? skritish#2379
Ange ditt födelsedatum 4 December 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. måndag till fredag 14:00-10:00 helgen 10:00-03:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? ett halv år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bannad jag har blivit bannad 4 gånger av fel aktiv bann. avstängd 3 gånger.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rp som vanligt men också se till att de andra följer de regler som ska skötas. Att vara servervakt på servern underlättar också arbetet för alla dem staffs som jobbar hårt för att kunna förbättra rpen på servern och är en person som försöker göra ändringar på servern på ett bra sätt. man ska kunna ta sitt logisk tänkande (suntfönuft) på hög nivå. Som servervakt är det även viktigt att du tar ansvar och håller bra rp nivå. Du ska vara som en förebild för dom nya som kommer till servern och visa hur en bra rp nivå ska se ut MEN som servervakt ska du inte åka runt och leta efter spelare som göra regelbrott eller te.x. bilare som står helt trasiga och övergivna utan det är spelarna/bilarna som ska komma till dig!
Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt eftersom jag vill underlätta för alla Helpers/staff/mod så dom kan fokusera på dom stora grejerna medans jag tar hand om regelbrotten. Jag är väldigt aktiv på servern och vill väldigt väll och att denna server ska få ett riktigt bra ryckte om sig Jag vill hjälpa unive så gott jag kan med rpn. Jag vill att alla som kommer hit till unive ska inte känna att det är en lall server medans en bra rp server där alla kan ha så hög RP Miljö och nivå som det bara går. jag har också bra efaranhet med att vara servervakt då jag var det för inte så länge sedan men det som hände var att vissa som inte skrev i en grej i dcn skulle bli rensade. då jag ej såg detta medelande vart jag rensad. Men jag ska vara väldigt mer strikt med att kolla i dcn då jag vill vara Servervakt och vill serverns bästa. kan också alla commands mm.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är till exempel att du använder dina perms för att få fördelar och vinna ett scenario. Jag kan ge några exempel på SV abuse.