Nekad rasse12343556546 | Medlem ansökning [Nekkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasse12343556546

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199411393534/

Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus friberg

Vad är ditt discord namn? (Rasmus)#2311

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter mohamed abdulha och han lever själv inga vänner, han försöker bli medborgare i stan. När mohamed var liten så lämnade han pappa honom och hans mamma klarade inte av mig då bestämmde jag mig för att leta hus om det var nån jag kunde stanna hos ett tag men det ville dom inte för jag var så smutsig och inte dushat på ett tag när jag inte har haft ett hus på länge så dom fick jag fortsätta sova på gatan. fast sen efter ett tag när blev mohamed äldre då tog han tag i sitt liv han sökte till mekonomen och falk och nu kanske kriminell så småning om. Och nu är mohamed 21 år gammal så nu klarar han sig på egen hand. mohameds intressen har alltid varit bilar te.x Qpark, Mekonomen, köpa bilar och sen sälja bilarna för mer pengar, falk, Bennys. När mohamed blir medborgare eller om han nån gång blir det så ska han bli kriminell och gå med i nåt gäng.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för att bra staffs och många pers så det är roligare och rp:a och det finns snälla personer som sprider glädje på servern.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat rp förut och kan bidra med en bättre rp. Sen om jag fortsätter köra så kommer jag donera en slant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive själv men jag visste inte så mycket om Rp (FiveM) då som jag bara gick in på nån servern och sen när jag började kolla på folk som streamade gta på twitch så började jag också på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka