Nekad rasse123 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasse123

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus go#5493

Hur gammal är du? Jag e 07 asså 13 år.

Hur många timmar har du på Fivem? 100-130 har jag på fiveM

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För at jag gillar att leda lite och jag har jobbar på the palace så jag kan alting om the palace.Jag gillar att va chef jag gillar att göra så folk har roligt på sitt jobb.Jag gillar att folk har roligt som att dom får välja själv vill jag va du vill jag va Bartendert dom får välja själv men om vi inte e så många där så löser vi det tillsammans ingen ska va uttanför.Jag har varit anställd här och jag vill jötte görna bli chef hör nu för detta e mitt dröm jobb att va chef på the palace.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom the palace så jag vet var allt är så jag kan visa om nån inte vet och behöver hjälp.Så om vektare kanske behöver ett ställe där dom kan prata själv kan jag visa det.Om nån är bra på rpa och säger var är baren kan jag visa.Jag har varit bartendert på the palace och jag har varit mycket med chefen för hon ville att jag skulle ta över the palace när hon slutade och nu har hon slutat på jobbet så.Hon har lärt mig mycket av att va chef för hon ville jag skulle va chef efter hon.

Berskiv din karaktär? min karaktär heter Fredrik jönson han jobbar hos The palace men han vill bli chef på the palace.Han har ett lite intrese av att hjälpa folk och prata med folk.Han brukar hänga på the palace när han jobbar och ibland när han inte jobbar.Han gillar verkligen att sälja saker som t.ex. öl i detta falet eller hjälpa till när non som behöver hjälp med att hitta ölen.Han hjälper till så mycket han kan.Han gillar också m2 han tycker dom e snygga.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va inne 6 timmar per dag om vardagar och på helger typ 7 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja alltså om man ansöker ska man va redo på att man kan bli nekad men man hoppas ju på godkänd så jag hade fortsätt spela unive men man tackar ej nej till godkänd.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej unive e den bästa server som finns jag kommer alldrig gå över till non annan server.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka