Nekad rasse123 | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasse123

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? The palace

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus go#5493

Hur gammal är du? Jag är 07 så asså 13 år.

Hur många timmar har du på Fivem? Jag har 100-120 timmar på fiveM.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För at jag gillar att leda lite och jag har jobbar på the palace så jag kan alting om the palace.Jag gillar att va chef jag gillar att göra så folk har roligt på sitt jobb.Jag gillar att folk har roligt som att dom får välja själv vill jag va dj vill jag va Bartendert dom får välja själv men om vi inte e så många där så löser vi det tillsammans ingen ska va uttanför.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat inom the palace så jag vet var allt är så jag kan visa om nån inte vet och behöver hjälp.Så om vektare kanske behöver ett ställe där dom kan prata själv kan jag visa det.Om nån är bra på rpa och säger var är baren kan jag visa.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är jätte glad hela tiden men kan bli arg om nån är elak han är hjälpsam han hjälper folk som behöver hjälp med nåt.Han är jätte snäll.O nogon frågar nåt får dom svar direkt.Han brukar hönga på the palace även om han ej jobbar men han jobbar alltid.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer va inne varje dag jobba 5 timmar varje dag och kommer va inne 6 timmar om dagen.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja vem skulle inte unive är den bästa servern som finns man ska inte bli så arg om man ej blir godkänd men vill verkligen bli chef.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar alldrig på nån annan server unive e den bästa servern som finns i värden

Har du läst våra Regler? Ja jag har löst alla regler

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka