Nekad rasse07a | Medlem ansökning[Bodgein]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasse07a

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199035616376/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Johansson

Vad är ditt discord namn? rasse#9658

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Clas pettersson och är född 2003-06-13, Clas är en väldigt utåt riktad person som gillar att träffa nya vänner samt umgås med nya personer o främmande folk, han klickar väldigt fort me sina nya kompisar, speciellt om dom har en fin mustasc, Clas gillar väldigt mycket att åka bil i staden och åka lite på roadtrips med sina vänner, Clas är uppväxt i sandy med sin mamma som är 45 år, dom bodde i en liten husvagn men nu när Clas har fyllt 18 år så har han flyttat ner till stan, men mamma bor fortfarande kvar uppe i sandy. Clas gillar alla personer som visar respekt o som gillar han själv. Clas är oxå en person som vill sina drömmar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill utveckla min rp till högre o bättre nivå, t.ex kunna göra vissa saker som söka olika jobb o allmänt, jag vill oxå bli medlem för att bli en liten del utav unive medlemmar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker att det är bra folk med och verkar se och låta som att det är väldigt kul när man kollar på streams på twitch från denna server

Hur hittade du Unive? en kompis tipsade mig om att detta fanns så jag laddade ner för skojs skull för att testa och fastnade för det direkt, O nu i efterhand är de mitt favorit spel o har inte kännt en sån känsla för ett spel

Vad har du för mål med ditt rollspel? bli den karaktär jag vill o lyckas med livet på unive, köpa fina bilar göra roliga saker o allmänt ha de jätte roligt på server

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Just nu är mitt mål att jag vill bli polis för jag gillar de yrket väldigt mycket o det finns aldrig för lite av poliser.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, denna var den första jag anslöt till och har inte hittat anledning till att byta från denna servern eftersom trivs jättebra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka