Accepterad Rasse | Ban Överklagan [ABBE2010]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198278098316/

Ditt Hex-ID: 110000112f1bd8c (Hex)

Vad är din discord tagg? Rasse#3712

Vem var det som bannade dig? Abbe2010

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-11-03 214133.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att för de så ser de ut som ja vill något ifrån polisen men det var bilen framför som var santos som vi krigar med som satt i. De hade kidnappat 2 av våra medlemmar inann så det ser ut som jag vill ha nån reaktion från polisen men det jag vill är att komma efter de i blåa biln

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi åkte till några områden och checkade så allt gick bra sen åker vi till torget på väg upp mot sandy vägen men då får jag syn på en santos bil som vi har krig med med snuten bakom jag vänder då och efter ett ta blir man bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var la lite mitt fel men får man chansen att åka efter någon man har krig med så gör man de för de brukar inte synas ute så mycket så jag tog chansen och åkte efter hade ju inte åkt efter polisen om inte den blåa bilen var där men

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det är små bans typ som powergamign suntförnuft och lite så många av de kommer ja inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tappat chansen att få tag på dem att åka därifrån istället

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man kanske ska sköta de på ett lite bättre sätt om polisen är där

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka