Inaktuell Rasse | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: Rasse#3712

Ange ditt födelsedatum 16 September 2006

Varför ska just du bli staff? Jag skulle vilja bli staff för att jag dels vill hjälpa till på servern för att få upp upp rp nivån på en hög nivå. Eftersom jag varit på den här servern i 2 år mer snart så har jag varje dag sett mycket om och men med spelarna så som regelbrott osv. Och eftersom spelarna kan bidra med dålig rp så är det inget jag själv kan göra åt men det är ju det jag vill göra försöka få så bra rp som möjligt och att alla följer regler. Jag känner själv då att jag är aktiv och ser till att jag kommer göra ett bra jobb som staff. Jag kommer specca, Jag kommer hålla koll ingame som reports osv. Också hålla koll lite i Discord om någon sitter i support och behöver hjälp eller har några frågor kring rp eller något annat. Eller om man har någon undring kring några regler så kan man prata om vad reglerna säger och hur man ska göra för att följa dessa

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Det beror lite på men eftesom det är lov nu så blir de några timmar om dagarna men kommer vara inne på kvällar och lite in på nätterna och självklart på dagarna. På helger blir det lite mera vilket gör att jag är aktiv nästan hela tiden om

Hur länge har du spelat på Unive? I över 2 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp har varit MOD förut och samt krim ansvarig. Vilket gör att jag kan de olika commanden osv
/kick Id anledning
/svban idanledning (bannar en person i en timma)
/ban läng, id, anledning
/noclip gör så man blir osynlig och kan flyga för att specca
/v spawnar fram bil med hjälp utav bilnamnet
/revive id
/unban spelarens hexid
/dv tar bort bilar
/tpm tpar dig till en markör du satt ut på kartan
/spec sätter dig som spec mode
/specoff stänger av spec modet
/goto spelarens id
/bring spelarens id
/setjob id spelares id rank
/addkey namnet på nycklen
/offlineban tid spelares hexid och anledning
/giveitem spelarens id namn på föremål och mängden

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb och donation eftersom jag ej haft de förut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka