Accepterad Rasse | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasse

Medlem
Meddelanden
266
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasse#3712

Ange ditt födelsedatum 16 Augusti 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Ja du jag går upp går till skolan sen åker ja hem och spelar oftast unive eller om man hittar på något annat att göra ute eller att hänga med kompisar tex så därför kan jag vara inne mesta utav tiden på vardagar men mer på helgerna

Hur länge har du varit medlem på Unive? i snart 2 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går ej att bifoga filer men har varit bannad 17 gånger. Om bilder behövs kontakta på dc Rasse#3712

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. De har i uppgift att förenkla staffs arbete eftersom staffs ej ser allt som händer ingame så ska servervakter underlätta deras jobb genom att banna lallare eller folk som förstör rpn så staffs ska kunna banna de längre. Det handlar också om att vara en förebild typ att folk som inte är servervakter kanske tar ifrån sig av servervakter på ett sätt och sen förbättrar sin rp på nåt vis

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser dagligen lallare när man rpar och man vill kunna göra något åt det oftast så tar det en stund innan en staff hinner att komma med den stora spelarbas som unive har och därför ska man kunna underlätta deras jobb med att få bort de här som håller på att förstöra för folk som vill ha kil

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption har väl lite med att göra att man ressar sig själv använder toggleid vid fel tillfälle osv. Att man inte ska använda servervaktens perms till sin egen förmåga eller annans.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka