Nekad Rasmusthoms3n | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmusthoms3n

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198400164683/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? RasmusThoms3n#5762

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 1998

Berätta om din karaktär. Rasmus Thomsen (22) har sedan några år tillbaka rest omkring i världen i jakt på nya upplevelser och ett bättre liv. Efter att ha liftat genom landet befinner han sig nu i Los Santos. Rasmus såg direkt vilka möjligheter som staden hade att erbjuda, både socialt och karriärvis. Optimism och med höga förväntningar på sig själv så vill Rasmus visa framfötterna var det nu än skulle uppstå. Rasmus har fått information om att det kan finnas guld i en av bäckarna i Los Santos, han ser detta som en väldigt bra chans att samla ihop pengar för att i framtiden starta eget företag. Efter att ha hämtat ut sitt ID hos polisen har Rasmus nu börjat plugga på sitt körkort som han planerar att ta väldigt snart.

Efter alla platser som Rasmus besökt så har han blivit en riktig social filur som verkligen uppskattar sociala interaktioner med andra människor, var det nu än skulle uppstå. Med all liftande på egen hand så har Rasmus också blivit väldigt självständig och med de olika strö jobben som han haft på vägen så har erfarenheten blivit mångsidig.

Rasmus är en positiv och handelskraftig person som alltid säger vad han tycker och tänker. Även en naturlig ledare i sin sociala grupp, han får helt enkelt saker att gå i riktningen som gynnar gruppen. Att se andra lyckas med Rasmus hjälp är något som han är väldigt stolt över.

Intressen för denna unga mannen är många, allt från fina bilar till inredning av hus och träning m.m. Rasmus har enkelt att finna tycke för det han gör för stunden, då han uppskattar de upplevelserna han får genom att testa nya saker. Ett annat intresse som Rasmus har är sociala event, det kan vara allt från fester, middagar och car meets. Detta ger honom en chans att få lära känna fler människor och utvidga sitt sociala nät.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en mogen person med sunt förnuft först och främst. En social person som kan skapa unika ögonblick för varje individ jag möter.

När jag finner intresse för något spenderar jag väldigt mycket tid på det, och eftersom just gta rp har fångat mitt intresse så kan jag garantera en väldigt aktiv spelare, både dag och natt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en av dom största om inte den största svenska FiveM servern med störst utbud och möjlighet för vad man kan bli, för vad man kan uppnå och få uppleva när man träffar nya människor. För mig var valet av server självklart.

Hur hittade du Multistaden? Hittade Multistaden på FiveM när jag letade efter en bra server att spela på.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att ha så kul jag bara kan ha. Skaffa roliga ögonblick med vänner och nya människor som jag kan titta tillbaka till med ett leende på läpparna i framtiden. Vad det nu än må vara, möjligheterna är många och jag ser fram emot att få uppleva det bästa som rp har ett ge.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka