Nekad rasmussundberg | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmussundberg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rasmussundberg/

Ditt Hex-ID: 11000013660987

Vad är din discord tagg? Rasmussundberg#8416

Vem var det som bannade dig? lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: rdm, krim utan krim, suntförnuft ~Lenny Rakblad. Återstår: 4 dagar 4 timmar 18 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog ner han efter jag hade fått av han från min hoj

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade precis slagit ner den där killen jag och min kompis var påväg upp till ikea för att starta carmeet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för att jag slog ner han efter att han och hans kompis hade slagit mig och sparkat på min hoj så att jag ramlade ner sen tog hojen vilket betyder att dom rdm, och snor bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig att inte göra samma saker som är fel igen för att då blir det tråkigt för alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat bara tagit min hoj men jag var bara jättearg för min karaktär är det när nån snor hans grejen eller slår han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag och då kommer jag inte göra samma misstag om jag blir unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka