Nekad rasmussundberg | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmussundberg

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/rasmussundberg/

Ditt Hex-ID: 11000013660987

Vad är din discord tagg? Rasmussundberg#8416

Vem var det som bannade dig? lenny rakblad

Hur lång tid var din ban? 5dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? krim utan krimroll, rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? förmodligen för att jag dödade personen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade min hoj och skulle skjusa en kille sen kom det 2killar som sparkade på min mc och slog mig sen drog jag och min kompis efter dom med hans bil och sen slog jag honom så han dog

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban för att dom slog mig och sparkade av mig från min hoj och snodde den vilket betyder att om dom inte skulle gjort det skulle jag aldrig slagit han så att han dog

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har lärt mig att man inte får ha kniv som bara medlem eller köpa det ifrån folk och sedan använda den på folk med bara medlem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte för att om dom aldrig skulle tagit mon hoj och slagit ner mig så skulle jag aldrig slagit han så att han dog

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag kommer inte döda dom för att dom har tagit min hoj om jag blir unbannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka