Accepterad Rasmussss | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmussss

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
34
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199041949572/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus#4393

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Isaksson och han är född i Sverige och hans mamma är svensk och hans pappa är 50%svensk och dem andra 50 % fick max aldrig veta när han var barn och vet inte det än. Hans liv är annorlunda än dem flesta andra i staden, hans mamma äger ett eget företag och hans pappa investerar i aktier och han han ganska mycket tur . så han är ¨bortskämd¨ jämfört med alla andra. men han ville inte se ut som den bortskämda ungen när han var liten, så pengarna han fick spenderade han inte på massa dyra märkeskläder utom han köpte vanliga t-shirts och ofta jeans. men ibland kunde han köpa någon märkes tröja. när han kom upp i gymnasiet så började hans vänner komma in i dåliga vän-grupper, dvs att dem började med droger och liknande. men han visste att det inte slutar bra för det som gör sådant. så han höll sig borta ifrån dem, visst han kanske söp lite då och då , men inte i en stor mängd. hans största intressen är sportbilar, han gillar att ¨greja¨ med bilar . hans pappa var mekaniker i ung ålder så han har fått sina intressen lite ifrån hans pappa. när han blev lite äldre valde han att flytta till Unive. han har aldrig bott vid något bättre ställe förut, här så har han skaffat sig ett jobb på en mekanisk firma när han flyttade hit, men en stund senare så träffade han en kille. han var en sådan person som hängde med dem kriminella lite då och då. max blev rätt så bra vän med han. så då kom började han automatiskt hänga med sådana personer. men han var inte en sådan person som tog och överdoserar på droger, han försökte få kontakt med rätt person att sälja det till om han har något på sig, han brukade inte tillverka det själv utan han fick lite av hans kompis då och då. efter det så fick han sparken på mekanik firman för chefen kom på han, då tänkte han att allting var förstört. men livet fortsatt efter det och max är en framgångsrik person.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem efterssom jag skulle säga att jag är bra på att rollspela och jag rollspelar seriöst och springer inte runt och lallar och förstör för alla andra. jag kommer att försöka bli kriminell i servern men jag får se, så om jag blir kriminell så kommer jag att bidra med bra kriminell rp, och om jag inte blir kriminell så kommer jag bidra med bra icke-kriminell rp!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med hög och seriös rp nivå, med det så menar jag att jag är inte den personen som lallar och håller på inom rp då jag mer är den som rpar seriöst och håller det på en hög nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela så att båda parterna i ett scenario ska ha roligt, inte bara utgå från att man ska vinna och få pengar osv utan att när man deltar i ett scenario så ska man inte vara med i det för att vinna.

Hur hittade du Unive? jag och en kompis scrollade igeom servrar i typ augusti 2020 och denna såg väldigt bra ut

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka