Nekad Rasmusss | Whitelist ansökning [Tilda] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmusss

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198370424377/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Dahl

Vad är ditt discord namn? Rasmus#7291

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 23 år han heter Johan Bengtsson . Min karaktär har varit i Multistaden nu i en vecka. Han är väldigt glad av sig och älskar träffa på nya människor. Han Jobbar just nu som på en bilverkstad fast vill bli bilförsäljare senare i livet. Hasse vill bli bilsäljare för göra människor gladare Johans Pappa var bilförsäljare och sålde BMW mest men för ett år sedan dog han på grund av hjärtattack.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kan vara aktiv och söka till fler Jobb inom bilar. För jag tycker att jag har ett stort bil intresse . Kommer också bidra med roliga scenarion. Försöker också göra alla Senarion roliga för alla. Om jag blir whitelistad vill jag jobba med bilar och va trevliga mot alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jobba med bilar, Mina kompisar har också börjat spela rp och vill också det. Jag vill bli whitelistad på multistaden för att det finns många jobb

Hur många timmar har du på FiveM? 0 jag vill börja och kommer ta detta seriöst

Hur hittade du Multistaden? jag såg den på topp listan

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej jag har aldrig blivit bannad på någon server.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server för jag vill bli aktiv på denna

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka