Rasmussen | Whitelist ansökning [SnobbeN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmussen

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198997716033/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmusen#7648

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2001

Berätta om din karaktär. Adil Benrlitom är en förvirrad student med inriktning farkostteknik som finner det mycket intresseväckande och är 19 år gammal. Efter att ha levt det höga livet som son till en av rikedomarna i Liberty city, kände han behovet av att göra sitt eget namn. Efter att ha lämnat sina rika rötter började han små, nickel och dime övertyga butiker och sådant. En dag träffade han en tjej, en tjej som lade en kula i ryggen när han lämnade sitt universitet. Han lämnades för död och vaknade på sjukhuset, handfängslad till sängen. Hans kortlivade liv som utbytesstudent var över .... eller var det ?? Han ser upp från sina sorger för att se flickan som sköt honom, klädd i allt tätt svart läder, bröt Adil ut från handbojorna. Hon kastade honom kläderna och rusade honom ut. Väntande var hennes kål-svarta motorcyklar. Hon hoppar på och signalerar för honom att göra detsamma. 20 minuter senare är de fria från polisen och stannar utanför Blain County. Vem är hon undrar han, kommer han någonsin att veta .. Efter en lång tystnad erbjuder hon äntligen sitt namn. Imma. Konstigt namn men vem var han som skulle tala. Hon avslöjade att hon var en betald lönnmördare, skickad av hans far. Hans far skämdes för det liv Adil hade valt och bestämde att döden var en bättre lösning än fläcken på släktnamnet som hans son hade blivit. Adil far hade vägrat att betala Imma för sina tjänster eftersom Adil inte hade blivit dödad. Det var något med Adil som Imma gillade, något om honom sa att han skulle dö ... åtminstone inte ännu. De är nu bara 1 på flykt då Adil blivit antagen död efter att blivit bortrövad av en världskänd lönnmördare, laglös duo, springer från polisen och den miljondollar som Adil far har lagt på båda deras huvuden.

Vad händer sen...

Svaret kommer med tiden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med en intresseväckande variation på servern och kommer att bidra till en bra stämning och bra rp känsla. Som i beskrivningen så är min karaktär trasig inuti då hans egen far vänt sig mot honom vilket gör han att han får en intressant personlighet och detta är bara början...

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag nu har för mycket fritid för mitt eget bästa och behöver något att göra om dagarna. Därför slog det mig att gta rp skulle vara det perfekta sätt att underhålla mig.

Hur hittade du Unive? Hittade den i sökandet efter en ny rp server då jag haft skola ett tag men nu har tid att spela rp.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Nu? att ha så kul som möjligt och se vad rp servern har att erbjuda mig, se vilka väger den kommer leda mig in på, umgänge, statliga organisationer och så vidare. Men ett generellt mål är att möjligtvis att tjänstgöra staten då Adil levt ett tufft liv och känner nu att det är hans chans att byta riktning i livet.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte förtillfället, det var därför jag hoppades att komma in på den här server. Jag brukade spela rätt så mycket rp tidigare, kanske för 5-7 månader sedan på RedlineRP och en lite mindre svensk server som jag glömt bort namnet på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka