Nekad Rasmussen | Ban överklagan [Spozee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmussen

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997716033/

Ditt Hex-ID: 11000013dd63c41

Vad är din discord tagg? Rasmusen#7648

Vem var det som bannade dig? 4Spooze

Hur lång tid var din ban? Permaban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Streamsniping

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vart själv förvånad över att jag vart bannad för streamsniping så gick in på unive servern och kollade på streamer rollen och hittade streamern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte till garaget i palito då jag såg en G-Wagon åka in i en gren bakom en byggnad så följer efter då det ser ut som en parkering. Det första som slog mig var att den här killen måste vara rik så försökte lura han på pengar. Sedan så pratar vi med han och försöker lura han, (sedan efter när jag kolla streamen efter bannen så kollar han våra ID så fort vi kommer upp för att antagligen kolla om vi var gängmedlemmar, och är inte det abuse of power?). Därefter så säger han att han inte var intresserad men han nämner att hans kompisar var intresserad i det vi skulle "sälja" så de kommer ut och snackar med oss och det var strax därefter vi blev bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, eftersom att jag kollade igenom VODen efter att blivit bannad och hörde hur han pratade om att ett gäng som ville ha revange eller liknande och sedan när jag kom fram så antog han att vi var gänget vilket inte alls går ihop, vilken gäng medlem har på sig fluga och kostym samt åker i en devil sixteen? Han borde ha haft sunt förnuft i vår klädsel och stil samt att jag borde haft det i deras, men ändå man bör kunna prata med vem man vill.
Men i alla fall, kan förstå hur det ser ut som streamsniping då han har gäng efter sig sedan plötsligt kommer vi upp och snackar med han (men vi är inte medlemmar i något gäng eller liknande). Men det här kan hända exakt vem som helst. En polis stoppar han innan palito, har han kollat streamen bara för det och "vet" att de har vapen eller liknande på sig, skulle den polisen blivit bannad? Förstå min poäng i att det är ett stort sammanträffande, om något så ska jag bli bannad för sunt förnuft för att försöka lura en gängmedlem och han för att abuse sina fördelar i att kunna kolla ID, ha förtur i mods och att modsen kommer att ta hans parti direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev tidigare dömd för Lall då jag körde mot rött och råkade slå en kille av misstag. Efter det har jag försökt att köra så lagligt jag kan och vara mer noggrann med att inte ta till våld. Kommer definitivt inte upprepa det då det var väldigt klantigt och det blev så tråkigt att inte kunna spela på servern. Tycker om unive RP och vill inte förstöra något. Sen blev jag felaktigt bannad då jag min vän råkade köra in i en liten skylt och forsätta köra. Har gjort många misstag och inte kört på länge på grund av en ban jag var skyldig till, så väldigt tråkigt att aldrig kunna köra igen efter att ha väntat så länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag tycker man måste kunna prata med vem man vill, blir tråkigt både för streamers och spelare om de inte kan snacka med varandra (förstår situationen men om streamern utgår utifrån att någon streamsnipar han varje gång han tror att han är i knipa eller liknande, vad är det för kul för han och andra spelare då han har alla fördelar som finns). Känns sjukt att bli permanent bannad för att man snackade med fel person då jag ska vara ärlig, hade ingen aning om att han streama förens efter att blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ha sunt förnuft för vem man pratar genom att kolla på klädsel, röst om han använder voice-changer eller inte osv.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka