Nekad rasmuss.123 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmuss.123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? rasmuss.123

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kurt Sursån, Kurt är 27 år gammal och uppväxt i storstaden Göteborg där han levde med sin mamma och sin bonuspappa. Kurt hade en dålig uppväxt eftersom han levde med sin bonuspappa som var alkohol missbrukare, vilket Kurt inte våga påpeka för då tilltog bonuspappan med våld med hjälp av bälte eller knytnävar. Kurt fick även se sin mamma bli slagen flertal gånger när hon sa emot eller inte gick med på de han sa. En dag bestämde Kurt sig för att rymma iväg till sin farbror som var besatt utav fordon och inte minst bilar. Tiden gick och med tiden fick Kurt mer och mer intresse för bilar. Kurt och hans farbror gick på bilträffar och bilrace tillsammans. När Kurt fyllde 19 bestämde han sig för att själv tävla vilket hans farbror skulle hjälpa till med att betala i början. Efter bara ett år fick han köra sin första tävling där han kom trea och drog in mycket pengar. han började må mycket bättre eftersom hans bilintresse fick han på andra tankar men varje kväll tänkte han på sin mamma och fick dåliga känslor av hans tankar på vad bonuspappan gör mot hans mamma. Sex månader efter hans första race skulle han tävla igen men fick reda på att hans mamma hade dött vilket fick han att bli låg men han tänkte att det inte skulle dra ner hans mående, när han tävla så kom han 1a och drog en mycket pengar som fick han på bättre humör tills han börja tänka på sin mamma, detta kommer och går. Vid 24 års åldern flyttar Kurt till Stockholm och har framtidsplaner på att fortsätta tävla i ännu större tävlingar tills han blir världsbäst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå för att skapa roliga samt realistiskta scenarion där man har kul och får spelet att vara seriöst men även roligt, alltså inte tramsar runt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det kan vara att jag inte vinner alla scenarion utan låter motparten vinna också samt göra det ett roligt scenario för båda.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm: random deathmatch att jag anfaller någon utan anndledning. Copbait: försöker få polisens uppmärksamhet. Vdm: använder ett fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat unive och fler spel innan vilket har gett mig mer erfarenhet om rollspel. jag använder mig även av suntförnuft vilket ger mig bättre rollspel.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, hoppas att jag blir godkänd och kan spela erat spel mer fritt och med ansvar.

Nekad
Anledning:
Ditt discord konto måste vara minst 3 månader gammalt

Du får ansöka igen när ditt discord konto är 3 månader gammalt. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka