Accepterad RasmusL07 | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RasmusL07

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198233780156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus#2432

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter David Smith och han är 24 år gammal. Han är uppvuxen på landet med sina föräldrar och sina 2 äldre bröder. Hans pappa och bröderna har alltid meckat med motorer och det var där han fick sitt motorintresse. När han var 8 år så hjälpte hans bröder honom att trimma familjens åkgräsklippare. Något år senare fick han sin första cross. Han körde med den varige dag efter skolan på åkern bakom huset och då då så tävlade han med sina bröder. Efter 3 sönder trimmade moppar och en A-Traktor så fick han sitt körkort. När han hade fått tillräckligt med pengar så köpte han sin första bil. En Volvo 242 Turbo med grupp A vinge. Han är alltid lugn och snäll och gillar att stunta med sin hoj med ett hemmagjort hopp eller att burna runt med sin bil . Sen han har flyttat till Unive City så har han jobbat som brevbärare på postnord. Han är killen som kompisarna alltid ringer när deras bilar krånglar. När han inte jobbar så spenderar han sin mesta tid i sitt garaget. Han gillar att äta på tacoståndet i stan. Hans drömjobb är att jobba som mekaniker i sin egna verkstad där han moddar bilar och bågar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att försöka att bidra men en ganska hög rp och kommer försöka att vara så Seriöst jag bara kan

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För jag tycker denna serven har mång roliga och trevliga personer och detta en den enda RP Serven är har riktigt kommit in i

Hur hittade du Unive? Jag hittade denna serven för min kompis tipsade mig om denna och så har jag fått upp mycket på tik tok när Cosmo_BT Spelar och tyckte det verkade Roligt

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jag ska bli bra på RP och ha så hög nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att jag ska ha roligt men endå rp på en bra nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Just nu kör jag bara på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka