Accepterad rasmusbe123 | Ban överklagan [AkilleZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmusbe123

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Användarnamn: rasmusbe123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199027148578

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: lukeboiii

Vad är din discord tagg? Lukas884#4452

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming x2

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag ramla med mc o ställde mig upp dirrekt o hoppade på igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min mc o ramlade jag tänlte inte på rp i den sitvationen så jag reste mig upp snabbt igen hoppade på min mc och körde igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej de va det inte

Hur många tidigare avstängningar har du? 9

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite allt möjligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? när jag ramlade med mc så kunde jag legat kvar längre på marken och ringt en ambulans eller bet en kompis kommit och hämtat mig o kört mig till ambulansen så hade dom kollat om jag var skadad

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag ska ligga kvar efter jag ramlar med motorcykel eller flyger ut ur en bil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka