Accepterad Rasmus416 | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Johansson

Vad är ditt discord namn? Rasmus#1111

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isak Johansson , han är född 1991-08-05 och är därmed 30 år. Isak är född i Stockholm i Sverige. Isak är som person för det mesta lugn och snäll men han kan dock bli lite arg när folk är taskiga mot honom. Isak har alltid haft svårt att hitta vänner och genom hans liv har han många gånger utsatts för mobbning. Redan vid 14 års ålder försökte han ta livet av sig själv.
Som tur var hann polisen stoppa honom innan han tog livet av sig. Efter det började han träna och det gjorde så att han inte längre kände sig lika trött på livet. Han började istället tycka att det var roligt att leva och han började tillslut hitta vänner. När han var 17 år fick han nyheten om att hans föräldrar hade dött i en båtolycka.
Detta påverkade Isak på ett negativt sätt och han började få tillbaka sina självmordstankar. Denna gången var det hans vänner som lyckades hjälpa honom. Samma år som hans föräldrar hade dött, fick han ett jobb på Postnord där han kunde sänka hans depression en del med att istället fokusera på andra tankar.
Isaks intresse är starkt bilar då han gillar bilar väldigt mycket. Hans favoritbilmärken är BMW, audi, Lamborghini och Tesla och Just nu äger han en Audi rs6a som han älskar att köra runt i.
Andra intressen han har är att spela tennis och träna. Han gick ut trots omständigheterna dock ut skolan med ganska bra betyg eftersom hans föräldrar pressade han hårt då de tyckte att det var viktigt med att ha en bra utbildning. En av hans främsta drömmar är att jobba på Autoexperten vilket han hoppas kommer gå i uppfyllelse så snabbt som möjligt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Just jag ska bli medlem på Unive eftersom jag kommer göra mitt absolut bästa att hjälpa servern att växa och göra upplevelsen för andra i servern så bra som möjligt samt sprida mycket glädje.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är att det har varit en rolig spelupplevelse hittils och jag ser framför mig en lång period med mycket roligt spelande speiellt nu om jag blir medlem!

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en kompis som sa att det var en väldigt bra server vilket jag håller med om och genom att jag också kollade på COSMO_bt när han spelade på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att uppnå en så hög rp nivå som möjligt, sprida mycket glädje samt utveckla serverns gemenskap åt ett glatt håll.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål att uppnå på Unive är som sagt att skapa en gemenskap, sprida mycket glädje, ha roligt och skaffa nya vänner. Ett stort mål är också att börja jobba på autoexperten eftersom jag är väldigt bilintresserad samtidigt som jag gillar att socielasiera mig och hjälpa folk.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, bara Unive, då jag inte hittar behovet eftersom jag ser Unive som den bästa svenska servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka