Nekad Rasmus416 | Ban överklagan [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#1111

Vem var det som bannade dig? Travzy

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: grov meta samt använder local ooc fel ~Travzy. Återstår: 7 dagar 3 timmar 48 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skulle först göra ett scnario där jag lämnar mitt gäng då tog jag hjälp utav min kompis och han tog hjälp av hans kompisar då ringde jag min boss oxå frågade jag om vi kunde prata då jag ville lämna. sen var han vid bearbetningen då åkte vi ditt så kom dom undan sen senare var vi vid gäng huset då tog bossen mig i th och so m andra hängde med han vi åkte iväg jag rpade inte rädd utan snarare kaxig som fan då sa jag att dom hade behandlat mig illa så fårgade min viice-boss när och vart då skrev jag i local oo c discord

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle skapa ett senario där jag lämnar mitt gäng då tar jag hjälpa avb andra gäng som min kompis känner då kom mitt gäng undan sen vi gäng huset tar bossen mig i th och åker iväg med gänjg bilar till deras alians hus för att tortera mig då sa jag att dom behndlade mig illa så skrev jag i discord sen rpade jag inte rädd utan jätte kaxig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej eftersom jag hade gjort ett stor fel när jag använde mig av metagmaing cch skrev fel saker i local ooc vilket jag inser nu är ett stor misstag av mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag åkte på motorvägen till palito sen kommer det en bil och stannar mig så säger han hej vill du ha en lagnign din bil ser sönder ut då säger jag ja tack gärna så hoppar jag ut ur bilen har ricktar vapen mot mig och söker igenom mig sen tar han på mig buntband och säger hoppa in i bilen då hoppade jag in vi åkte en bit jag var hjätte rädd och tryckte allt-f4ra fgör att komma undan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte skriva i local ooc att dom behndlade mig illa i discord sen att inte använda mig av meta gaming vilket jag ber om ursäkt att jag GJORDE

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig massa saker att inte anvä'nda mig av meta gaming plus inted skriva saker jagi nte får i local ooc

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka