Nekad Rasmus416 | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#1111

Vem var det som bannade dig? Travzy

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? grov meta samt använder local ooc fel ~Travzy. Återstår: 4 dagar 1 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var mitt i ett scenario och sa att min boss behandlade mig illa så skrev jag i local ooc doscrd och sen satt vi i suport och då bannade dom mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev kidnappad av dom i mitt gäng för ajg gjorde ett scenario där jag skulle lämmna gänget då så sa jag att dom hade bendlat muig illa så skrrev jag i dioscrd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag och nej eftyersom jag har skrivit i local ooc iann att folk ska kolla discord DM men in get har här nbär jag skrev det då!!

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde på motorvägen så kom det en kille och sa att min bil såg trasig ut och då tog han mig i th och kidnappade mig utan anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1. inte skriva i local ooc att dom behandlade mig illa
2. skulle låtit bli och skriva i local ooc från första början

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig en hel del. Att inte skriva saker i local ooc som inte är tillåtet

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka