Accepterad Rasmus416 | Ban överklagan (kerstin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#1111

Vem var det som bannade dig? 5cwalski

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft, powergaming ~^5cwalski. Återstår: 1 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag körde utanför vårat hus med en corss och då kölrde jag upp på en kulle så gjorde jag en bakotvolt sen att jag inte rpade på nä jag ramlade av crossen och därmed blev jag bannad för suntförnuft, powergaming!!!!!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog ut en cross från vårt gäng hus och sen skulle jag köra mot cross banan men sen såg jag en kulle så jag vände och hoppade på den och gjorde en bakotvolt sen lanade jag på marken flög av den sen för att jag lagagr så blir jag tpad backot

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja och nej Jag tycker att han kunnde SV bannat och säg gör inte om det du kan bli längre bannad än att gå rakt på sak att bana 2 dagar direkt

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag körde på motor vägen vid piren med min gamla volvo 740 sen efter en stund kom det en kille och frågade om jag vile ha en gratis lagning och då sa jag ja sen gick jag ut ur bilen och då drog han vapen mot mig och sen tog mig och körde iväg mig och dåä blev jag rädd och lämnade för att jag inte ville bli kidnappad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort anurlunda är mycket för det första så skulle jag inte hoppat på kullen/klippan för det andra så skulle ja g inte heller gjrt en bakot volt för att det var

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja Jag har lärt mig att inte göra en bakotvolt från en kulle eller att inte hoppa så högt som jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka