Nekad Rasmus22446 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus22446

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus#9856

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2023

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Jag heter och är 22 år gammal jag är född i Stockholm och uppväxt i Göteborg
När jag var 14 år gammal så gick min pappa bort och min mamma men jag och min bror försökte glömma honom
för han var inte en bra pappa. Sen så flyttade jag och min bror till Jönköping vi hade de jätte bra där enda tills när jag var 17 år för då fick min bror hjärtstopp så han dog. När han fick hjärtstopp så blev jag retad i skolan så jag började hänga med kriminella. Ett år senare så gick min lillebror bort och han va den enda jag hade de var då allt spårade ur jag blev bort med ett huset hemlös i 5 veckor tills jag kände nu räcker de så jag ringde några killar och sa nu kör vi. 6 dagar senare så hämta dom upp mig gav mig kläder och vapen vi skulle råna värdetransporten .

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att hjälpa ny spelar att bli bättre på att rpa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man måste inte alltid vinna man kan ha roligt ändå

Hur hittade du Unive? De var några kompisar som spelade och då tipsa dem mig om servern

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario" samt Utveckla lite om hur din karaktär ska rollspela som ossv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka