Nekad Rasmus15 | Ban överklagan [Flinhc]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 21028
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 21028

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247038577/

Ditt Hex-ID: 11000014cb29871

Vad är din discord tagg? Hugge#9457

Vem var det som bannade dig? Flinch

Hur lång tid var din ban? Perma

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/1052964829087924237/1054016866928042004/image.png här är bilden gick ej att kopiera in den

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag skickade en discord länk till Flinhc#0839 och det var därför jag blev bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skapade en discord som är till en annan rp server sedan så skicakr jag den till Flinhc#0839 jag råkar då skicka den till han och sedan får jag ett medelande av mee6 you get banned from unive [rason] sedan asså jag blir förvånad för jag trodde jag inte hade skickat den till han med det hade jag så sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktig men jag vill köra på unive hade hög rp och vill fortsätta rpa samt streama på unive nu när det är jullov osv Jag ber så hemskt mycket snälla ge mig en till chans ber dig ge mig en till chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla tyvär minns bara att en var för staff dis

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? aa inte gjort en annan dc eller skickat till flinch

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa det har jag gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka