Nekad rasmus1234564 | Medlem ansökning [EZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus1234564

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? .rasmus123

Vad är ditt födelsedatum? 11 Oktober 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders svensson ålder 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, trevlig & glad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders mamma har gått bort, medan Anders pappa lever. Anders har varit kriminell och har en tvilling som är hemlös. Båda mina föräldrar är alkolister så min uppväxt har inte varit den bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP till servern och utveckla min RP. Jag kan hjälpa andra och be om hjälp när jag själv behöver det. Jag kommer hålla en hög RP nivå och jag tänker försöka bli kriminell om jag kommer in som medlem.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är inte alltid jag själv som ska vinna i ett scenario. Om jag är i ett rån och polisen kommer, så ska det inte alltid vara så att jag/vi vinner i det scenariot, utan vi kan låta polisen också "vinna" i det scenariot för att få ett bra scenario för polisen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev bannad för Grov FearRP i 10 dagar. Jag hade blivit tagen av polisen efter en skottlossning och så kommer jag till sjukhuset och så vaknar jag vid liv och så RPar jag på att jag får panik och börjar springa runt. Till slut så kommer någon i mitt gäng och sa att jag skulle hoppa in i bilen. Jag hoppade in i bilen och samtidigt som det så sköt polisen ett varningskott. Det jag lärde mig av det var att nästa gång jag har ett vapen riktat mot mig så ska jag se till att jag stannar och lyssnar på personen som riktar.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Ja

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Sunt Förnuft, Powergaming osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär".

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka