Nekad rasmus1234564 | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus1234564

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? .rasmus123

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Anders svensson ålder 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? min karaktär heter William Adel och kommer från högt upp i landet. William har 2 brorsor som bor i unive just nu! det är därför han vill flytta ditt. William hade en tragisk upväxt med både vänner och familj. . han blev kallad saker som tjockis pelle och fatherless kid för att William mamma och pappa är döda. Hans mamma dog när urban va 9 år gammal av en bil krasch. det var en storming kväll när mamma krascha, hon dog sedan på sjukhuset, jag satt vi henne och sedan hörde jag ett pipp som bara pep en gång jätte länge. William ringde på sjukvårderna och sedan fick panik samtidigt som dom skicka ut William. Efter den dagen så har Urban aldrig sett sin mamma. William pappa dog när William bara var 12 år gammal, William pappa dog av att han blev sjuten . William och hans bröder bode sedan med deras moster till dom blev 18. urban flytta till uppsala och brorsorna flytta till stockholm. Urban börja komma in i festande och droger när han var 20 år gammal. han festade nästan varje kväll tills en kväll när han tänkte på hans mammas sista ord. William när du blir stor så snälla bli något, bli något som du kan kolla bak på och säga, Gud jag har haft ett bra liv. gör inte som mig urban. bli inte ett misstag" William grät hela kvällen och sedan börja kasta alla droger och allt alcohol. Han försökte söka jobb som lärare men han är ju inte smart så den iden kastades. Efter nästan 4 månader av sökning efter jobb så hitta han ett job, Sophämtare, perfekt tänkte William. William börja gråtta av glädje och han rintgde till och med hans moster som han nu inte hade pratat med på nästan ett helt år. William sa, Hej moster! jag har fåttt et job.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Anders mamma har gått bort, medan Anders pappa lever. Anders har varit kriminell och har en tvilling som är hemlös. Båda mina föräldrar är alkolister så min uppväxt har inte varit den bästa men jag lever ett kriminellt liv där jag är med i gänget gsf och gör droger mycket pengar står på spel

Vad kan du bidra med till serverns RP? en bra rp och ha roligt och bidra bra på serven vara vaken ofta och skaffa bra jobb och bli rik och sen ska jagska bilar och hjälpa dom hemlösa och sen bara har oligt vara med kompisar och rpa bra

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? oaset om man förlorar eller viner så ska båda parterna ha roligt i scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag blev bannad för Grov FearRP i 10 dagar. Jag hade blivit tagen av polisen efter en skottlossning och så kommer jag till sjukhuset och så vaknar jag vid liv och så RPar jag på att jag får panik och börjar springa runt. Till slut så kommer någon i mitt gäng och sa att jag skulle hoppa in i bilen. Jag hoppade in i bilen och samtidigt som det så sköt polisen ett varningskott. Det jag lärde mig av det var att nästa gång jag har ett vapen riktat mot mig så ska jag se till att jag stannar och lyssnar på personen som riktar.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM, RDM, Sunt Förnuft, Powergaming osv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? har dyselexi

Nekad.
Anledning:
läs frågorna nogrant och svara rätt på respektiva frågan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka