Accepterad Rasmus12345 | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/dGASfadgAwg/

Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? Rasmus123#7523 det ska vara deta nu för att jag har kopierat det från dickord

Vad är ditt födelsedatum? 31 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Adel och kommer från högt upp i landet. William har 2 brorsor som bor i unive just nu! det är därför han vill flytta ditt. William hade en tragisk upväxt med både vänner och familj. . han blev kallad saker som tjockis pelle och fatherless kid för att William mamma och pappa är döda.
Hans mamma dog när urban va 9 år gammal av en bil krasch. det var en storming kväll när mamma krascha, hon dog sedan på sjukhuset, jag satt vi henne och sedan hörde jag ett pipp som bara pep en gång jätte länge. William ringde på sjukvårderna och sedan fick panik samtidigt som dom skicka ut William. Efter den dagen så har Urban aldrig sett sin mamma. William pappa dog när William bara var 12 år gammal, William pappa dog av att han blev sjuten . William och hans bröder bode sedan med deras moster till dom blev 18. urban flytta till uppsala och brorsorna flytta till stockholm. Urban börja komma in i festande och droger när han var 20 år gammal. han festade nästan varje kväll tills en kväll när han tänkte på hans mammas sista ord.
William när du blir stor så snälla bli något, bli något som du kan kolla bak på och säga, Gud jag har haft ett bra liv. gör inte som mig urban. bli inte ett misstag"
William grät hela kvällen och sedan börja kasta alla droger och allt alcohol. Han försökte söka jobb som lärare men han är ju inte smart så den iden kastades. Efter nästan 4 månader av sökning efter jobb så hitta han ett job, Sophämtare, perfekt tänkte William.
William börja gråtta av glädje och han rintgde till och med hans moster som han nu inte hade pratat med på nästan ett helt år. William sa, Hej moster! jag har fåttt et job.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? ör att jag är en snälle person som gillar att meka med bilar och jag hjälper folk när dom ramlar och jag köper mobiler till folk för att vara snälle jag kör dom till guldgruvan och jag hjälper dom så att dom inte är skadade och jag tycker att jag har varit så snälle att jag tycker att jag ska få bli medborgare och hoppas ni har en bra dag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? min kompis sa att den är bra så jag testade och jag tyckte det var kul och sen så tycker jag att det är kul att hjälpa andra. och jag såg den på Youtube och sa hur kan denna staden vara så bra jag hoppas att ni kommer ha en bra dag i dag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? u är i en bill jakt och så combatloggar du så förstörs ju rp för poliserna och du vinner lixom.

Hur hittade du Unive? en snabb bil och att träfa bra kompisars ett bra jobb att hjälpa Folke med att ge dom lite pengar så dom får en bra start jag hoppas att jag kommer att spela på den a staden länge till den är så bra att jag inte vill spela på någon annnan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka