Accepterad Rasmus12345 | Medlem ansökning [adde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? .rasmus123

Vad är ditt födelsedatum? 10 November 2009

Berätta om din karaktär. han hetter kurt svensson och är 31 år gammal han har haft en tuff bakrund tillexempel när han var liten så blev hans mamma dödad av en person eftersom att dem var rika efter det så blev Kurts pappa en alkolist som började slå kurt han tog bort allting med socala media och han fick inte heller gå till skolan för att pappan som hetter peter var rädd att kurt skulle säga till barnen och lärarna i skolan att han blev slagen hemma så petter låste inhonnom i toaletten och i källaren och gav honnom inte mat eller vatten på 1-2 dagar han blev slagen av petters bälte och stolar och masa sådant. Men jonas lyckades med att skaffa ett jobb när han var 18år på trygghanssa men han blev sedan kriminäll han körde ifrån polisen när han körde fös snabbt och hamnade i fängelset efter det nu när han är utte så jobbar han på samma ställe för att hans chef som hetter tray gav honnom en till chans nu är han känslig och rädd för att skaffa en fru och barn för att han är rädd att hamnla på samma spår som sin far.Sedan sen kurt var liten så har han haft inträssen att hjälpa folk han gick utt och gav hemlössa pengar för att han tycker synd om sådant han har även älskat att köra bill så nu nr han söker jobb så vill han hjälpa folk men även köra bil så ambulans skulle vara perfekt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? varför jag ska bli medlem på unive är för att jag tar min roleplay på största allvar jag har faktiskt roleplayat på mitt ps4 innan jag fick min dator jag kommer även att värna om mitt liv och jag kommer att både ha en trevlig stund och sprida glädje till dem som jag jobbar med jag kommer att vara trevlig och försöka att vara så realistisk som det bara går.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? som jag skrev i den förra frågan så kommer jag ha en sariös Rp som det vore irl jag kommer följa lagarna och reglerna jag kommer också bidra med en skön vibe :)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? vdm man använder dit fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat p åserven flera gånger

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka