Nekad Rasmus12345 | Chef-jobb ansökan (suzie q) (Smokey Nagata)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Suzi qs

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus123#7523

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? Typ 3-4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att köpa in masa nya bilar och lägga mina pengar så Sam helet kommer att bli bra och så kommer jag att anställa folk som vill jobba där så tar jag intervjuer och så kommer jag att driva detta bra och hålla det stabilt och göra det större och finare

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som polise och securiy

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne på vardagar typ 6-7 timar och på helgerna kommer jag att vara inte typ 10-11 timar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är så klart att jag kommer det jag tycker det är den bästa serven om jag ska vara ärlig och jag kommer att utveckla min karaktär ännu mer

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag spelar bara unive

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Glömde att lägga till så läger till lite här och så tycker jag att det skulle behövas en chef där så att jag tänker att varför inte att göra staden bättre jag had också köpt in bilar dom inte har en som hade varit roligt att ha och så hade jag fixat alla dc priser på alla bilar och jag kommer att vara aktiv och göra MIT bästa så jag hoppas att jag blir chef så jag kan göra mycket ändringar så att butiken blir ett ställe där alla vill åka och köpa Bill och sen vet jag att det är många som vill ha jobb som oftast inte får jobbe så där kommer jag hjälpa till och så kommer jag att anställa folk som kan yrket och ta det seriöst och inte vara där bara för att få pengar också för att ha roligt så är det jag kommer ta detta seriöst och inte lalla jag hoppas att du har en bra dag och hoppas det du gör går bra mvh rasmus

Du kommer få en chans att ta din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka