- Meddelanden
- 37
- Reaction score
- 2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? JÖNSSONS FASTIGHETS BYRO
Vad heter du IRL? RASMUS
Vad heter du på discord? Rasmus123#7523
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? TYP 3-4 MÅNADER
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att fösöka att göra det till en bra miljö och hjälpa folk som BEHÖVER hjälp och hjälpa andra som behöver jobb och anstäla folk som kan jobbet jag kommer att ha teman och ivänte så det är roligte fär alla
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? polis securitas sc stailing vianor båtbolaget
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timar på vardagar och på helger 5-6 timar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag älskar dena serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag tycket bara om unive
Har du läst våra Regler? ja
Vad heter du IRL? RASMUS
Vad heter du på discord? Rasmus123#7523
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? TYP 3-4 MÅNADER
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att fösöka att göra det till en bra miljö och hjälpa folk som BEHÖVER hjälp och hjälpa andra som behöver jobb och anstäla folk som kan jobbet jag kommer att ha teman och ivänte så det är roligte fär alla
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? polis securitas sc stailing vianor båtbolaget
Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 timar på vardagar och på helger 5-6 timar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart jag älskar dena serven
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag tycket bara om unive
Har du läst våra Regler? ja