Nekad Rasmus12345 | Chef-jobb ansökan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? rasmus

Vad heter du på discord? .rasmus123

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? nu i typ 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att vara aktiv anställa bra mänskor rpa bra och ta intervjuer oftare och hålla intervjuer bra jag kommer ta deta seriöst och ingen lek det är ett stort jobb så jag ska hålla deta Jönsson Fastighetsbyrå AB bra vara bra chef jag kommer rpa som Anders svensson och jag kommer vara in tjänst hela tiden och göara ett bra jobb som jag sa och jag kommer utveckla hela tiden jag har jobbat där inan på så lång tid så ja jag ser dom bara ibland och jag kommer håla viktiga och ha möten ofta och skaffa bra samarbet med alla jobb och samhelen jag kommer göra mit besta varje dag och vara aktiv och utvecklas hela tiden och vara snälle och vara på jobbet varje dag som kommer inget trams och alla ska veta vad dom gör jag kommer vara nogran hela tiden och vara aktiv jag kommer ta deta så seriöst och dom andra högre då och sen kommer jag se till att det fins delar hela tiden jag kommer göra mitt bästa jag kommer att titta så att dom som bli anställda vet vad dom gör och inte lallar kommer titta så att vi har samarbeten som är aktiva och inte har det för rabbaten kommer verkligen göra allt och kommer att försöka att inte göra det inaktiv vet att det finns många som behöver jobb och vet vad dom gör vi kommer också hålla event för att det ska bli så bra som möjligt där man kan vina hus samt pengar bilar masa saker kommer göra på jul afton kommer jag göra så att det blir event där man kan dra trislot å vinna saker som dricha matt pengar ett hus å masa mer kommer göra sommar event å vinter å göra allt för att det ska bli bra kommer att titta hella tiden vilka det är som jobbar å vilka som inte jobbar å göra sit jobb då det är viktigt att jobba för att det ska utvecklas så bra somm öjligt å det ska liksom inte vara så att folk väntar tills vi öppnar vi kommer ha det öppet typ hela tiden jag kommer göra llt för det och jag kommer att vara där på jobbet å jobba med för jag känner att det är bra om chefen är där på jobbar med så ja vill att ni läser dena å tänker på deta kommer utveckla det jobbet mycket kommer att göra deta till en bättre plats som indredningen å masa mer kommer att se still att det inte är någon slor folk eller säger fula saker till folk eller är elak mot våra kunder då vi vill välkommna dom med glädje och försöka göra det så bra som möjligt kommer göra allt ni kan tänka er som nya bilar till föetaget sm jag kommer att köpa och jag kommer att skaffa uppgraderingar till kunder å mera så hoopas ni fattar å har en fortsatt trevlig dag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit polis och jag hade tagit grundutbildningen där jag har varit bradman där har grundutbildningen jag har jobbat på bilfirman mekonomen anställd autoxperten anställd vianor provanställd å masa mer har varit vianor chef med så vet hur det går till

Hur ofta kommer du vara inne? typ 7 timmar varje dag på jobbet å jobba

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det är klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja jag vill lägga till en sak jag är med i gäng nu men ska lämna då jag har lite annat planerat vill intev ara med i gänget av en anledning men så ni vet å kommer rpa normalt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka