Nekad Rasmus12345 | Chef-jobb ansökan [jönssons]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 🏘️Jönsson Fastighetsbyrå AB

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? .rasmus123

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? oj har varit på unive flera gånger men nu har jag la varit här 2,5 väcka

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att försöka hålla event för allmänheten där man kan vinna vissa saker som hus och pengar och ha samarbeten med andra jobb där man kanske kan vinna saker från dom jobben med att göra företaget större och sen så kommer jag att anställa folk som jag tycket har kunskaper och som jag vet klarar av jobbet sen så kommer jag försöka öppna nya hus där vi kan sälja mer hus så vi kan bli större å sen kommer jag vara aktiv genom yrket titta så folk sköter sig i yrket och sen kommer jag anställa nya och sälja hus och ja försöka göra allt jag kan för att det ska bli större och försöka få mer samarbeten och sen kommer vi ha roliga teman där vi kommer att ha tävlingar och andra saker som när det är jul så kommer jag att julpynt lokalen och sen så kommer vi ha tävling där vi säljer kakor och mjölk choklad samma när det är halloween å alla olika årstider och sen kommer jag också fokusera genom att ha möten där vi tar upp va vi kan förbättra och vad vi har gjort bra och vad vi kommer titta på aktivitet varje vecka där vi ser om alla har jobbar och sen så kommer vi ha så man kan ta ledigt men man kan bara ta ledigt ett visst tagg om vi säger max 1 vecka sammanlagt pär år från jobbet det kan vara mer jag vet inte har inte bestämt det en men kommer göra det bästa av jobbet så ja

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har inte jobbat där innan men jag har varit chef på viannor när de fanns och sen biträdande på sc styling sen har jag jobbat hos polisen jag har jobbat hos brandkåren jag har jobbat på Marja-Lisa hästberg sen har jag jobbat på båt bolaget som erfaren så jag har jobbat på rätt så många

Hur ofta kommer du vara inne? måndagar 15:00 till 22:00
Tisdagar16:00 till 22:00
onsagar:15:00 till 22:00
tordag:13:55 till 22:00
Fredag:15:30 till 22:00
på helger e det runt 8 på morgonen till 1 på natten

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja de e klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? mej

Har du läst våra Regler? ja men vill bara tilläga att jag har dyslexia

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka