Nekad Rasmus12345 | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/dGASfadgAwg/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:617111353

Vad är din discord tagg? Rasmus123#7523

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 7 äller 6 dagar kommer inte ihåg

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? föra att jag glömde Powergaming så jag blev bannad men jag kommer inte att glöma det igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev stopad av polisen och jag försökte dra där i från och sen tapa jag bort dom men jag kroka i ett träde och jag glömde Powergaming och jag kommer inte stika i från polisen igen jag låvar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad inan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade lyssnat på polisen vilket jag kommer att gjöra nu

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag kommer aldrige dra från polisen och jag kommer aldrik glöma en regel längre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag vet inte men jag förstår att jag har gjort fel så jag kommer inte bli sur om ni säger att jag får vänta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka