Nekad Rasmus12345 | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus12345

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad heter du på discord? .rasmus123

Ange ditt födelsedatum 11 Oktober 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. ja jag vaknar går till slokan sen så kommer jag hem går in på unive å spelar tills 11 sen på helger så vaknar jag sen så går jag in å spelar

Hur länge har du varit medlem på Unive? oj vet inte exakt men ett tagg nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) bara 1 gång å det var 40 min tror jag vet va

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. han ska titta om det finns lallar som lallar eller ja om man ser folk som inte kan bete sig när man rpar för att under lätta för staffsen å

Varför vill du bli servervakt på servern? för att jag har alltid gillat unive och har varit medlem å krim 3 gånger så vet hur man rpar plus jag tycker att det är roligt här för att man träffar alltid roligt folk jag är en trevlig å seriös spelare som inte bryter mot reglerna plus jag kan flera commands
/giveitem id man ger någon en sak

/setjob id job man ger ngn ett jobb

/ban (id) anledning dagar man bannar ngn

/svban man bannar ngn i 60min

/clerachat man rensar chatten för sig själv

/clearchatforall man rensare chatten för alla

/toggleid man ser spelarens id

/goto id man teleporterar t en spelare

/specc id man speccar en spelare

/freeze id man gör så att en spelare it kan röra på sig

/unfreeze id man gör så att spelaren kan röra på sig igen

/tpm man telportear till ett waypoint i mappen

/announce man skriver ngt viktigt i chatten

/v för spawna in en bil

/bring id man gör så att spealren kmr t dig

/revive id man ressar en spelare som e död
jag vet att servervakt inte kan göra allt men deta är några jag vet å sen har jag varit staff på andra serverar inan så jag vet vad jag håller på med som sv å att man inte ska abusa så ja jag har varit det flera gånger så vet hur man jobbar och har aldrig fårr indragna roller

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. ja du kan inte reva i senarion om du dvar din bil när dom blir stopad av polisen så du lägger dit vapen i bilen å dvar den vilket är dv abuse du kickar folk för du tycker att det är roligt eller för du vet att dom kommer att ta dig eller göra något

Nekad.
Anledning
: Har ej haft Medlemskap i 30 dagar.

Du får ansöka igen 2023-08-26. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka